Jesteś tutaj

Nowy Dyrektor Generalny w Brown-Forman Polska

Biba Konieczna-Sano została nowym Dyrektorem Generalnym Brown-Forman w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Ricardo Cupido, który objął stanowisko Regionalnego Dyrektora Zarządzającego w krajach rozwiniętej Azji (Regional Managing Director, Developed Asia).

Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. Dyrektora Marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 r. przeprowadziła się do Louisville, gdzie została Szefową Sztabu Prezesa ds. Marketingu (Chief of Staff to the Chief Marketing Officer). W 2013 r. dołączyła do North America Region jako Dyrektor Marki (Group Brand Director) Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 r. dołączyła do Globalnego Zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 r. Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko Dyrektora Marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.

– Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji - mówi Biba Konieczna-Sano.

Brown-Forman Polska konsekwentnie osiąga pozytywne wyniki biznesowe, rozwijając swoje marki zwłaszcza w segmencie premium i super premium. Jak wynika z danych firmy, w 2018 r. wolumenowa sprzedaż whisky marek z portfolio firmy wzrosła w Polsce o 16,9% w porównaniu do roku poprzedniego, co sprawia, że Polska jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów najbardziej perspektywicznych dla rozwoju Brown-Forman, plasując się na 6. miejscu pod względem wielkości.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 r. przez Centrum Badań Marketingowych Indicator, okazała się w świadomości konsumentów najbardziej zbliżona do ideału. Jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony we wszystkich kategoriach spośród wszystkich analizowanych marek wódek.

Veli Dincel został mianowany dyrektorem zarządzającym działu Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel. Na nowym stanowisku odpowiada za wyniki sprzedaży oraz działania marketingowe wszystkich marek detergentowych Henkla obecnych na polskim rynku, do których należą m.in. Persil, Silan, Perwoll, Somat, Bref.

X