PepsiCo przedłuża partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA

Aktualności

PepsiCo przedłuża partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA

07 lutego 2018

W dniu 6 lutego 2018 r. firma PepsiCo ogłosiła przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 r. Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 r. PepsiCo utrzymywała bliską współpracę z UEFA, angażując i przybliżając kibiców do uwielbianej przez nich piłki nożnej oraz do zawodników. Znakomite efekty współpracy łączącej prestiż Ligi Mistrzów UEFA z popularnością klasycznych marek PepsiCo są widoczne na ponad stu światowych rynkach. Do jej spektakularnych przykładów należą np. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z gwiazdą piłki nożnej Leo Messim w roli głównej, czy też Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości. W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Od kiedy Pepsi przejęło organizację ceremonii otwarcia w 2016 r. i zapewniło widzom niezwykłe widowisko z muzyką na żywo, to najpopularniejsze wydarzenie sportowe roku nabrało wyjątkowego, rozrywkowego charakteru.