Jesteś tutaj

PepsiCo rozszerzy portfolio produktowe

Prezes PepsiCo Polska Michał Jaszczyk zapowiedział, że w styczniu trafią na rynek nowe produkty firmy, spoza segmentu napojów gazowanych i słonych przekąsek.

– Ten rok był dla nas okresem rekordów sprzedażowych i produkcyjnych. W obu kategoriach, w których jesteśmy obecni na rynku – czyli i w napojach i w przekąskach słonych – zaliczamy go do bardzo udanych. Natomiast kolejne lata to wzrost inwestycji w nasze zakłady produkcyjne i bazę logistyczną oraz przede wszystkim w nasze znane marki, które konsumenci doceniają. Firma będzie też koncentrowała się na nowych produktach – nie chcę jeszcze zdradzać, jakie to będą marki, natomiast wyjdziemy trochę poza słone przekąski i napoje gazowane. Nowe produkty będą odpowiedzią na zmieniające się trendy konsumenckie i myślę, że już w styczniu będą dostępne w sieciach sprzedaży – mówi Michał Jaszczyk.

Źródło: Biznes Newseria

Kategoria: 

Podobne artykuły

PepsiCo odnotowało wymierne sukcesy w ograniczaniu wpływu swoich czterech polskich zakładów na środowisko.  W ciągu ostatnich 6 lat firma obniżyła zużycie energii i wody na jednostkę gotowego produktu średnio o jedną czwartą. Ponad 99% odpadów produkcyjnych PepsiCo trafia do recyklingu.

Firma PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim. Modernizacja zakładów w Polsce pozwoli firmie PepsiCo zwiększyć zdolność produkcyjną przekąsek, w tym chipsów ziemniaczanych i chrupek kukurydzianych oraz rozszerzyć zakres produkcji. Chipsy ziemniaczane i chrupki kukurydziane produkowane w zmodernizowanych fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim są dostarczane na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym polski, czeski i słowacki.

X