Jesteś tutaj

Ponad 1 mln zł dla organizacji charytatywnych od marki Wawel

Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln zł.

Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie: Fundację Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundację „Wawel z Rodziną”, Stowarzyszenie „Wiosna” z programem „Akademia Przyszłości”, Fundację Jaśka Meli „Poza Horyzonty” oraz Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 zł na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca br.

Działalność dobroczynna firmy Wawel cieszy się wieloletnią tradycją. Na początku XX w. część zysku ze sprzedaży czekolady Lotniczej od Wawelu przekazywana była na cele społeczne. Pragnąc kontynuować działalność dobroczynną w 2008 r. Wawel powołał fundację „Wawel z Rodziną”, której celem jest wspieranie potrzebujących rodzin oraz osób sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi i udzielanie im pomocy społecznej – w tym także wyrównywanie szans edukacyjnych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z okazji Światowego Dnia Mleka przypadającego 1 czerwca przeprowadzono badanie  wśród polskich konsumentów, aby poznać świadomość zalet świeżego mleka w Polsce. Jak wynika z ankiety, mleko świeże pasteryzowane i UHT to dwa najbardziej rozpoznawalne rodzaje mleka. 1/3 badanych nie wie jednak, czym się różnią.

14 września ruszyła kolejna edycja  marki Winiary „Żyj smacznie i zdrowo” – popularnego w Polsce programu edukacyjnego o zdrowym żywieniu. Już po raz szósty, setki tysięcy uczniów
w całej Polsce poznają zasady racjonalnego odżywiania. Do tej pory akcja gościła w ponad 70% szkół w naszym kraju! Program otrzymał w tym roku patronaty między innymi od Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Sportu i Turystyki oraz Ministra Zdrowia. Ponadto, twarzą programu został Blow – popularny vloger z aż 1.300.000 subskrybentami na You Tube.

X