Jesteś tutaj

Ponad 1 mln zł dla organizacji charytatywnych od marki Wawel

Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln zł.

Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie: Fundację Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundację „Wawel z Rodziną”, Stowarzyszenie „Wiosna” z programem „Akademia Przyszłości”, Fundację Jaśka Meli „Poza Horyzonty” oraz Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 zł na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca br.

Działalność dobroczynna firmy Wawel cieszy się wieloletnią tradycją. Na początku XX w. część zysku ze sprzedaży czekolady Lotniczej od Wawelu przekazywana była na cele społeczne. Pragnąc kontynuować działalność dobroczynną w 2008 r. Wawel powołał fundację „Wawel z Rodziną”, której celem jest wspieranie potrzebujących rodzin oraz osób sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi i udzielanie im pomocy społecznej – w tym także wyrównywanie szans edukacyjnych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Lisner złożyła do UOKiK wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad Nordfish-Foodmark z Charzyna.

W pierwszym kwartale 2016 roku Grupa Kapitałowa Żywiec S.A., producent m.in Żywca, Warki, Heinekena i Tatry, osiągnęła dalszą poprawę wyników. Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów osiągnęły poziom 493 841 tys. złotych, podczas gdy w takim samym okresie 2015 roku skonsolidowane przychody wyniosły 602 493 tys. złotych. 

X

Przeczytaj również