Jesteś tutaj

Prezentacja oferty Polskiej Grupy Uzdrowisk i Interferie na rok 2018

Dnia 11 stycznia br. w Teatrze Zdrojowym w Polanicy-Zdroju odbyła się prezentacja oferty Polskiej Grupy Uzdrowisk i sieci hoteli Interferie. Redakcja Poradnika Handlowca/Poradnika Restauratora uczestniczyła w tym wydarzeniu. Prezes KGHM TFI S.A., Jacek Drobny przedstawił zebranym plan inwestycji rozwojowych i modernizacyjnych na ten rok. Wśród planowanych przedsięwzięć znalazły się m.in. gruntowna przebudowa obiektów w Dąbkach oraz Kołobrzegu, a także budowa basenu w Połczynie Zdroju. Inwestycje modernizacyjne mają podnieść standard oraz poprawić estetykę już istniejących placówek. Przedstawiono również ofertę Polskiej Grupy Uzdrowisk oraz sieci hoteli Interferie wraz z zarysem historii firm. Miała też miejsce prezentacja oferty producenta wód Staropolanka. Woda pochodzi z czterech ujęć i jest sprzedawana w wariantach o różnym stopniu zmineralizowania. Rocznie producent wypuszcza na rynek 70 mln litrów wody mineralnej. Część oficjalną zakończył występ gwiazdy wieczoru – Ani Wyszkoni z zespołem.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Maspex Wadowice sfinalizowała transakcję zakupu 100% udziałów w Spółce Rio Bucovina, wiodącego producenta wody na rynku rumuńskim. Maspex w Rumunii to znany producent produktów instant, soków, nektarów i napojów, makaronów oraz krakersów i precli. Jest to 18 przejęcie Grupy Maspex i 3 na rynku rumuńskim. Przejęcie obejmuje między innymi, zakup trzech zakładów produkcyjnych spółki Rio Bucovina (zlokalizowane w miastach Vatra Dornei, Timişoara i Giurgiu), a także marki wód mineralnych “Bucovina”.

Mars Dania Gotowe ogłosił 5-letnią, globalną strategię promującą na całym świecie, w tym w Polsce, zdrowie i dobrą kondycję poprzez podejmowanie zdrowszych decyzji żywieniowych oraz wspólne gotowanie i spożywania posiłków. Strategia obejmuje działania w pięciu głównych obszarach: udoskonalenie receptur pod kątem wartości odżywczych w składzie dań gotowych; przekazywanie konsumentom dodatkowych informacji o walorach odżywczych, aby pomóc lepiej zbilansować posiłki; inspirowanie konsumentów do gotowania i spożywania zdrowych posiłków wspólnie z bliskimi; poszukiwanie nowych formatów produktów i zwiększenie ich dostępności za bardziej przystępną cenę oraz stwarzanie współpracownikom Mars Dania Gotowe okazji do zadbania o swoje dobre samopoczucie poprzez edukację w zakresie walorów odżywczych produktów i zapewnienie im zdrowszych opcji posiłków w pracy, w tym możliwości wspólnego gotowania.

X