Jesteś tutaj

Rafał Masiak z Hochland Polska Dyrektorem Marketingu Roku 2018

We wtorek 4 grudnia, podczas uroczystej gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu firmy Hochland Polska.

Kapituła konkursu nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

W plebiscycie Dyrektor Marketingu Roku 2018 Rafał Masiak otrzymał nagrodę w kategorii – Produkty żywnościowe. Kapituła oceniała działania marketingowe dla flagowego produktu Hochland Polska – serka Almette. Projekty zrealizowane w latach 2017-2018 pod kierownictwem Dyrektora Rafała Masiaka, uczyniły z Almette najcenniejszą markę w portfolio firmy z najlepszym wynikiem sprzedażowym. Jakość i kreatywność wdrażanych działań strategicznych, miały również znaczący wpływ na budowę silnych relacji z konsumentami. W ich opinii Almette to najbardziej lubiana marka w swojej kategorii.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W listopadzie br. odbyły się zorganizowane przez Hochland Polska pierwsze w historii firmy warsztaty strategiczne dla wszystkich pracowników, pod tytułem: „Zbudujmy nasz dom i pokolorujmy go”. 

Producent serów topionych i twarogowych dołączył do producentów zrzeszonych w Polskiej Izby Mleka – Jest nam niezmiernie miło, że kolejna firma z ogromnym doświadczeniem na rynku mleczarskim zdecydowała się do nas dołączyć – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskie Izby Mleka. 

X