Rusza 2. edycja kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ

Aktualności

Rusza 2. edycja kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca Carlsberg Polska na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach kampanii będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania trwa od 9 czerwca do końca lipca.

Intencją kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ jest pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę, lepiej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Tegoroczne działania skupiać się będą również na temacie asertywnego odmawiania alkoholu oraz odpowiedzialności za siebie i innych – szczególnie w kontekście kobiet w ciąży i rodziców nieletnich dzieci.

Jednym z filarów prowadzonych przez markę działań będzie prezentacja  wyników badania „KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ”, przeprowadzonego przez Carlsberg Polska we współpracy z agencją badawczą SW Research. Sprawdzono opinie i postawy Polaków w kilku kluczowych obszarach: znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Szczególną wagę przywiązano do sytuacji, które kategorycznie nie powinny być powiązane ze spożyciem alkoholu – prowadzenia pojazdów, kobiet w ciąży i rodziców, mających pod swoją opieką małe dzieci.      

Firma, w ramach szerzenia przekazu kampanii, zaplanowała współpracę z placówkami Lux Med i Medicover w całej Polsce. Kampanię wspierają też influencerzy. Carlsberg Polska kontynuuje współpracę z zeszłorocznym ambasadorem – Łukaszem Jakóbiakiem. Kampanię wesprze również blogerka Marta Lech-Maciejewska, znana jako SuperStyler, która podejmie temat odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu z kobiecej i rodzinnej perspektywy.

W ramach tegorocznej kampanii, Carlsberg Polska będzie tak samo aktywnie angażować swoich konsumentów, jak i pracowników poprzez m.in. wewnętrzne konkursy z limitowanymi gadżetami kampanii.