Sukces Browaru Sulimar

Aktualności

Sukces Browaru Sulimar

26 listopada 2015

Browar Sulimar odniósł znaczny sukces w Beverage Innovation Awards 2015 wchodząc do finału w kategorii Best can or alubottle. Pozwolił się wyprzedzić jedynie światowemu gigantowi jakim jest Heineken. Browar Sulimar już wcześniej odnotował sukces w Beverage Innovation Awards w 2013 r. wchodząc do finału w kategorii Best Beer.

W obu przypadkach było to piwo Cornelius Grejpfrutowy, jedynie nagradzane było w różnych kategoriach. W Beverage Innovation Awards 2015 w kategorii Best can or alubottle nagrodzona została unikalna koncepcja puszki piwa ze słomką wyłaniającą się z puszki natychmiast po jej otwarciu.

W maju 2015 r. browar Sulimar we współpracy z Ball Packaging wprowadził na rynek piwo Cornelius Grejpfrutowy w puszce ze słomką w partii limitowanej. W puszce firmy Ball został umieszczony specjalny mechanizm, dzięki któremu słomka  wyłania się z puszki natychmiast po jej otwarciu. Powoduje to u konsumenta efekt przyjemnego zaskoczenia. Dedykowanymi  konsumentami tego piwa są kobiety, dla których picie przez słomkę jest bardziej przyjaznym doznaniem niż picie prosto z puszki.

Mariusz Supady, właściciel Browaru Sulimar, powiedział, że  bardzo ceni sobie decyzję Ball Packaging o uruchomieniu produkcji piwa w puszce ze słomką,  w polskim  browarze regionalnym”. Mariusz Supady dodaje, że piwo Cornelius Grejpfrutowy jest piwem o najwyższej jakości, głównie kierowanym do kobiet, co zostało potwierdzone zakwalifikowaniem go do grona finalistów w konkursie Beverage Innovation Awards @ Drinktec w 2013 r. w Monachium, gdzie warzone są tak znane marki piw pszenicznych jak Paulaner czy Franziskaner”. Wielkim sukcesem Browaru Sulimar jest przekonanie firmy Ball Corporation do powierzenia tej unikalnej technologii polskiemu browarowi regionalnemu, a nie któremuś ze światowych gigantów piwnych. Wręczenie nagród odbyło się na Braubeviale w Norymberdze. Browar Sulimar ustąpił pierwszego miejsca jedynie browarowi Heineken, który został zwycięzcą dzięki rozwiązaniu firmy Ball Packaging związanemu z designem puszki.

Konkurs Beverage Innovation Awards to najbardziej prestiżowy konkurs napojowy na świecie. W tym roku zgłoszono 360 produktów z 40 krajów w 26 kategoriach.