Unilever po raz kolejny z Listkiem CSR

Aktualności

Unilever po raz kolejny z Listkiem CSR

30 lipca 2014

Firma Unilever zdała kolejny test odpowiedzialności. Koncern wyróżniony został przez tygodnik Polityka oraz firmę doradczą PwC Białym Listkiem CSR.

Plebiscyt zorganizowany został trzeci rok z rzędu. Do udziału w nim zaproszono ponad 800 firm o przychodach powyżej 250 mln zł. Ich zadaniem była odpowiedź na pytania podsumowujące działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podjęte w 2013 r. Ankieta opracowana została na podstawie najważniejszych wytycznych ISO 26000. Dotyczyła siedmiu obszarów: ładu korporacyjnego, praw człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrony środowiska, dbałości o klienta, uczciwości biznesowej i zaangażowania społecznego.

Biały Listek CSR to kolejny dowód postępów dokonywanych przez Unilever w ramach przyjętego w 2011 roku planu “Życie w sposób zrównoważony”. Ambicją firmy jest podwojenie rozmiaru swojego biznesu, przy jednoczesnym zmniejszeniu negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz zwiększeniu pozytywnego oddziaływania na społeczeństwo.