Jesteś tutaj

Żywiec zaprasza na 101 filmów, które musisz zobaczyć

Chcesz obejrzeć dobry film? Spędzasz dużo czasu na jego wyborze pośród tysiąca tytułów? Aby ułatwić ten wybór, Żywiec przygotował sygnowaną marką kolekcję „101 filmów, które musisz zobaczyć”. Wybraną produkcję filmową można obejrzeć wchodząc na stronę www.101filmow.pl po wpisaniu kodu spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec w promocyjnym opakowaniu. Akcja rozpoczęła się 1 grudnia br. i potrwa do 28 lutego 2015 r.

W odpowiedzi na potrzeby miłośników kina, Żywiec przygotował aktywację „Seans z Żywcem”, która uprzyjemni wieczory każdemu miłośnikowi dobrego filmu. Umożliwia ona dostęp do specjalnie wyselekcjonowanej kolekcji 101 filmów, które zostały podzielone na 15 kategorii tematycznych. Dzięki temu w prosty i czytelny sposób będziemy mogli przejrzeć listę wyśmienitych filmów, które zdobyły niejedną nagrodę na festiwalach filmowych.

Wśród nich znajdują się nie tylko klasyki gatunku takie jak „Aż poleje się krew”, „Obcy Początek”, „Cztery pokoje”, „Chłopaki nie płaczą” czy „Yuma”, ale również ambitne europejskie kino, które swoimi tytułami zdobyło uznanie  na całym świecie - m.in. skandynawski hit „Polowanie” oraz „Jabłko Adama”. Jednym słowem, każdy, nawet najbardziej wymagający kinoman, znajdzie coś dla siebie.

Aby obejrzeć jeden ze 101 tytułów specjalnie wyselekcjonowanych przez markę Żywiec, należy wejść na stronę www.101filmow.pl i wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką piwa Żywiec Jasne Pełne (butelki 500 ml oraz puszki 500 i 550 ml) w promocyjnym opakowaniu. Jeden kod umożliwia obejrzenie jednego filmu. Akcja rozpoczęła się 1 grudnia br. i potrwa do 28 lutego 2015 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

7 koncertów, ponad 50 wykonawców i utwór „Początek”, który na YouTubie obejrzano już ponad 37 milionów razy – za nami 9. edycja trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Cykl koncertów zwieńczył wielki finał w Żywcu, podczas którego wystąpili m.in. Krzysztof Zalewski, Nosowska oraz Męskie Granie Orkiestra. W Amfiteatrze pod Grojcem doskonałej polskiej muzyki słuchało ponad 9 tys. osób, a prawie milion oglądało transmisję na żywo w internecie.

Marka Żywiec po raz kolejny rzuciła rękawicę słownej sztampie i udowodniła, że plastyczność i wieloznaczność języka polskiego mają nie tylko wielki potencjał do zabawy słowem, ale są także niezwykle angażujące.

X