Jesteś tutaj

„Poradnik Handlowca” numerem 1 prasy handlowej w sklepach FMCG w Polsce w 2013

„Poradnik Handlowca" po raz kolejny został liderem w badaniach przeprowadzonych przez firmę Nielsen w listopadzie 2013 r. (wyniki badań na naszej stronie internetowej). Wyniki te są dla nas potwierdzeniem, że zarówno treści prezentowane na łamach „Poradnika Handlowca", jak i sposób jego dystrybucji zdały egzamin. Sukces cieszy, zwłaszcza w kontekście dynamicznych zmian zachodzących w obszarze środków masowego przekazu. Cieszy, ponieważ handlowcy ciągle cenią sobie tradycyjną, drukowaną wersję gazety. Bo nie jest prawdą, że każdy czytelnik, który od 20 lat czytał nasz tytuł w tym wariancie, zacznie nagle czytać go tylko w wersji cyfrowej. Ta wersja może istnieć równolegle, głównie dla osób chcących powrócić do pewnych treści. Zresztą czytelnik w sieci poszukuje z reguły krótkich, aktualnych wiadomości z danego dnia. I tego typu informacje zamieszczamy na naszej stronie internetowej. Do podobnych wniosków doszli już wcześniej w USA - kolebce internetu (patrz zamieszczona grafika). Amerykańscy konsumenci (45%) i marketingowcy (55%!) wskazali na prasę drukowaną jako najbardziej efektywny nośnik reklamowy (badanie „Click Here: The State of Online Advertising" wykonane w październiku 2012 r. przez firmę badawczą Edelman Berland na zlecenie firmy Adobe).  Rozpoczynając nowy 2014 rok dziękujemy zatem wszystkim naszym Czytelnikom za wybranie naszego tytułu jako źródła rzetelnej informacji o rynku FMCG w Polsce.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

W ostatnich dniach lipca w Warszawie rozegrano Mistrzostwa Europy w Speedmintonie, którym patronowały redakcje „Poradnika Handlowca” i „Poradnika Restauratora”.

Eurocash stworzył „Profil Polskiego Przedsiębiorcy”. Próbuje odpowiedzieć kim jest właściciel sklepu detalicznego. Przy okazji poznał jego obawy.

X

Przeczytaj również