Jesteś tutaj

III Forum Przemysłowe w Karpaczu

Kierunki odbudowy i rozwoju przemysłu w Europie – pod takim hasłem trwać będzie od 8 do 10 grudnia III Forum Przemysłowe w Karpaczu. Najważniejsi przedstawicieli polskiego i europejskiego przemysłu wezmą udział w kilkudziesięciu debatach, sesjach plenarnych, prezentacjach raportów i blokach tematycznych.

Forum będzie okazją do szerokiej dyskusji na temat kluczowych problemów przemysłu europejskiego, takich jak: reindustrializacja, gospodarka cyfrowa, rewolucja elektryczna w motoryzacji, polityka klimatyczna, bezpieczeństwo energetyczne, nowoczesne i tradycyjne gałęzie przemysłu, ale również wszystkiego, co dotyczy szeroko pojętego przemysłu czasu wolnego, a więc m.in. turystyki, kultury, rozrywki.

W jaki sposób wzmocnić konkurencyjność europejskiego przemysłu? Jak wspierać rodzimy kapitał i rodzinne firmy? Jakimi rozwiązaniami wspierać wdrażanie innowacji w przemyśle? Odpowiedzi na te i wiele innych ważnych dla gospodarki pytań poszukiwać będzie ponad 700 gości Forum, a wśród nich przedstawiciele największych koncernów przemysłowych, ministrowie, parlamentarzyści, eksperci i ekonomiści z krajów Europy.

To już trzeci raz, kiedy Forum Przemysłowe organizowane jest w Karpaczu. W 2016 r. wzięło w nim udział blisko 600 gości - reprezentanci firm z branż: energetyki, budownictwa, górnictwa i sektora wydobywczego, motoryzacji, transportu, IT, chemii, FMCG, farmacji, ochrony środowiska, turystyki, a także przedstawicieli administracji państwowej i samorządowej, instytutów badawczych i think-thanków oraz ekspertów, a także dziennikarzy z Polski i zagranicy.

– Takie spotkania są niezwykle cenne, ponieważ służą szukaniu najlepszego modelu rozwoju gospodarczego w Polsce – powiedział podczas zeszłorocznego Forum Przemysłowego Mateusz Morawiecki, wicepremier, minister rozwoju i finansów.

W 2016 r. w Karpaczu Forum Ekonomiczne razem z PKO Bankiem Polskim nagrodziły Firmę Forum Przemysłowego - została nią firma Cedrob SA oraz Instytucję Forum Przemysłowego - Agencja Rozwoju Przemysłu.

Źródło: PAP

Kategoria: 

Podobne artykuły

Eurocash stworzył „Profil Polskiego Przedsiębiorcy”. Próbuje odpowiedzieć kim jest właściciel sklepu detalicznego. Przy okazji poznał jego obawy.

Firma Cedrob S.A. zorganizowała spotkanie prasowe połączone z warsztatami kulinarnymi – pod hasłem „Gęsina na Św. Marcina”. Wzięła w nim udział m.in. redakcja „Poradnika Handlowca” i „Poradnika Restauratora”. 

X