Jesteś tutaj

IMM: wydatki reklamowe branży handlowej w maju

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych.

W maju największe budżety reklamowe branży handlowej lokowane były w piątki i wyniosły w sumie 98,3 mln zł. Najniższe wydatki reklamowe zostały zanotowane w niedziele – ok. 34,5 mln zł.

W maju 2019 r. najwyższe budżety w branży handlowej zostały przeznaczone na reklamy dyskontów (27%). W zestawieniu tym dobry wynik odnotowały także drogerie (6%) oraz hipermarkety (5%).

Foto: Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa wydała 255,1 mln zł.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Po raz kolejny branża handlowa odnotowała największe wydatki.

X

Przeczytaj również