Jesteś tutaj

IX Retail Summit

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora handlu wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu, strategie producentów FMCG czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów omawianych podczas IX POLAND & CEE RETAIL SUMMIT 2017. To najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkania polskiego sektora handlu i FMCG, dające okazję do wymiany strategicznych informacji i nawiązywania relacji biznesowych z decydentami realnie wpływającymi na kondycję handlu w Polsce. Więcej szczegółów na http://retail-conferences.com/

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2017 z roku na rok bije kolejne rekordy popularności, gromadząc coraz większe rzesze odbiorców i coraz znamienitsze grono prelegentów, a co najważniejsze – dając odpowiedzi na nawet najtrudniejsze pytania dotyczące świata handlu detalicznego i FMCG oraz wskazówki, jak wygrać na tym rynku. Nie inaczej było w tym roku.

Równe traktowanie pracowników, w tym równość w kwestii płac, powinno być priorytetem każdego pracodawcy. Określa to m.in. punkt 5 zapisany w Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Sieć Lidl przykłada dużą wagę do równego traktowania swoich pracowników. Zwieńczeniem tych działań jest ustanowienie nagrody Lidl Fair Pay, która zostanie pierwszy raz przyznana podczas XI edycji Poland & CEE Retail Summit organizowanej przez European Conferences United.

X