Jesteś tutaj

Nielsen dla Czytelników "Poradnika Handlowca"

Nocna prohibicja, przyszłość i największe zagrożenia biznesu to zagadnienia, które najczęściej sygnalizowali Redakcji w 2018 r. właściciele sklepów. Przy okazji badań TRM listopad 2018 poddało je analizie biuro badawcze Nielsen.

Poniżej znajduje się plik do pobrania z danymi Nielsena.

Galeria: 
Pliki: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

„Poradnik Handlowca" po raz kolejny został liderem w badaniach przeprowadzonych przez firmę Nielsen w listopadzie 2013 r. (wyniki badań na naszej stronie internetowej). Wyniki te są dla nas potwierdzeniem, że zarówno treści prezentowane na łamach „Poradnika Handlowca", jak i sposób jego dystrybucji zdały egzamin.

Z ogromną satysfakcją pragniemy podzielić się pierwszymi danymi z tegorocznego badania prasy handlowej, zrealizowanego przez wiodącą światową agencję badawczą NIELSEN – TRM listopad 2019. Tegoroczne badania wzorem lat ubiegłych miały charakter syndykatowy, czyli realizowane były wspólnie z dwoma międzynarodowymi koncernami branży FMCG. Badania przeprowadzono we wrześniu i październiku bieżącego roku na reprezentatywnej próbie sklepów (N=1006), wylosowanych z należącej do firmy NIELSEN bazy sklepów, która odzwierciedla strukturę panelu handlu detalicznego w Polsce. Badanie zostało zrealizowane najbardziej wiarygodną metodą wywiadów face to face, czyli bezpośrednich rozmów z okazywaniem okładek i winiet badanych tytułów prasy handlowej. Maksymalny błąd pomiaru próby wynosi 2 p.p.

X