Sieć drogerii Jawa stawia na dalszy rozwój

Detal/Hurt

Sieć drogerii Jawa stawia na dalszy rozwój

Jawa konsekwentnie buduje swoją sieć, wciąż poszukując nowych lokalizacji. Operator stawia szczególnie na rejon północnej, centralnej praz południowo-wschodniej Polski, poszukując nowych lokalizacji o powierzchni sali sprzedaży 120-180 m2.

Kolejna drogeria sieci zostanie otwarta 6 kwietnia w Gniewkowie przy Rynku 5. Sieć powstała w 2012 roku, kiedy Spółka Komplex-Torus podjęła decyzję o budowę sieci drogerii pod marką „Drogerie Jawa” oraz sieci patronackich stoisk w sklepach spożywczych pod marką „Jawa Czysto i Pięknie”. Projekt Jawa adresowany jest do osób prowadzących drogerię, perfumerię lub sklep spożywczy. Niezależnym placówkom detalicznym oferuje korzyści jakie daje konsolidacja działań dystrybutora i sklepu, m.in. w zakresie negocjacji cen i rabatów od producentów oraz pakiet wizualizacyjny.