Jesteś tutaj

"Producent z wizytą w sklepie"

W ramach tej rubryki opisujemy, w jaki sposób należy eksponować i sprzedawać produkty z wybranej kategorii (szczególnie popularnej w danym okresie). Całość materiału wzbogacona jest o zdjęcia (przykłady prezentacji ekspozycji produktów w sklepach) i wypowiedź eksperta.

Pliki: 
ZałącznikWielkość
PDF icon Wolność Wyboru674.77 KB
PDF icon Pizza mrożona400.47 KB
PDF icon Przyprawy176.82 KB
PDF icon Czekolady182.31 KB
Kategoria: 

Podobne artykuły

Laureatkami głównej nagrody zostały Panie Jolanta i Ewa Święszek, właścicielki Sklepu Spożywczo-Przemysłowego „Delikatesik” z Krzeszowic. Gratulujemy!

RADŻ SOBIE Z KONKURENCJĄ! Nowa akcja wydawnictwa „GENERALCZYK", której celem jest zwiększanie konkurencyjności polskich sklepów spożywczych. Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych na polskim rynku FMCG zmienia dotychczasowy obraz tego rynku. Wielu handlowców, gdy w pobliżu ich placówki handlowej otwiera swe podwoje dyskont, zastanawia się, co będzie dalej z ich biznesem? 

X