Jesteś tutaj

"Producent z wizytą w sklepie"

W ramach tej rubryki opisujemy, w jaki sposób należy eksponować i sprzedawać produkty z wybranej kategorii (szczególnie popularnej w danym okresie). Całość materiału wzbogacona jest o zdjęcia (przykłady prezentacji ekspozycji produktów w sklepach) i wypowiedź eksperta.

Pliki: 
ZałącznikWielkość
Czekolady182.31 KB
Rynek herbaty152.46 KB
Rynek produktów drobiowych141.62 KB
Kategoria przyprawy148.62 KB
Katygoria lody140.88 KB
Kategoria woda190.73 KB
Kategoria brown spirits126.93 KB
Kategoria lody221.63 KB
Kategoria przyprawy233.73 KB
Rynek chusteczek do nosa795.45 KB
Kategoria: 

Podobne artykuły

RADŻ SOBIE Z KONKURENCJĄ! Nowa akcja wydawnictwa „GENERALCZYK", której celem jest zwiększanie konkurencyjności polskich sklepów spożywczych. Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych na polskim rynku FMCG zmienia dotychczasowy obraz tego rynku. Wielu handlowców, gdy w pobliżu ich placówki handlowej otwiera swe podwoje dyskont, zastanawia się, co będzie dalej z ich biznesem? 

Wyzwanie marki” to materiał szkoleniowo-promocyjny pokazujący, w jaki sposób przygotować ekspozycję danej kategorii asortymentowej w sklepie spożywczym - z naciskiem na sklepy tradycyjne, niezależne. 

X

Przeczytaj również