Jesteś tutaj

Agnieszka Radwańska nową ambasadorką marki Wasa

Marka Wasa, będąca częścią portfolio firmy Barilla, krajowy lider sprzedaży pieczywa chrupkiego, ogłosiła nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką w historii i zarazem jedną z najbardziej rozpoznawalnych globalnie przedstawicielek rodzimego sportu – Agnieszką Radwańską. Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z udziałem nowej ambasadorki rozpoczną się 7 lutego. Działania będą realizowane przede wszystkim w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.

Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę Wasa z pewnością nie jest przypadkowy. Jako ikona zdrowego stylu życia, polska legenda tenisa idealnie wpisuje się w filozofię marki.

– Wybierając ambasadora, zależało nam przede wszystkim na tym, aby jego wartości były spójne z tożsamością marki. Agnieszka Radwańska prowadzi aktywny i zdrowy styl życia, co przekłada się na jej pozytywne i pełne energii usposobienie. To z kolei idealnie łączy się z filozofią marki, aby oferować konsumentom produkty pełnowartościowe i mogące być elementem zbilansowanej diety, a jednocześnie wygodne i odpowiadające na coraz szybsze tempo życia – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla.

Z racji bogatego portfolio, produkty marki Wasa to sprawdzony wybór na wiele różnych okazji. Poszczególne warianty charakteryzują się kluczowymi dla prawidłowego odżywiania benefitami: są pełnoziarniste, bogate w błonnik oraz stanowią doskonałe źródło składników mineralnych, co jest bardzo istotne w diecie sportowca, ale nie tylko.

– Mimo że oficjalnie zakończyłam karierę sportową, wciąż zwracam bardzo dużą uwagę na jakość i skład spożywanych produktów – mówi Agnieszka Radwańska. – Wasa to marka, która idealnie odpowiada na potrzeby osób, takich jak ja, dla których zbilansowana dieta jest bardzo ważna – dodaje.

Współpraca między marką Wasa oraz Agnieszką Radwańską będzie wspierana w ramach działań komunikacyjnych oraz handlowych od 7 lutego. Zaplanowano m.in. kampanię digitalową i konkursy konsumenckie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wraz z wiosną wielkimi krokami nadchodzi sezon grillowy. Ten sposób spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół stał się już niemal nową tradycją. Nic więc dziwnego, że konsumenci poszukują ciekawych pomysłów na urozmaicenie typowego, grillowego menu. Inspirujących propozycji dostarcza nowa kampania marki Barilla, która mianuje pesto nową gwiazdą sezonu grillowego.

Pomidory zdążyły już w pełni dojrzeć w słońcu gorącego lata. To idealny moment by w pełni nacieszyć się jego walorami. Dla czego warto jeść pomidory i w jakiej postaci? Podpowiada Barilla.

X