Jesteś tutaj

Akcja promocyjna i konkurs od firmy Terravita

Przez cały listopad Terravita prowadzi akcję promocyjną nowych czekolad połączoną z konkursem dla konsumentów. Reklamy dostępne w outdoorze oraz Internecie zachęcają do udziału w rywalizacji pomiędzy fanami mlecznej i gorzkiej czekolady. Akcja wspiera debiut na rynku gorzkich czekolad o ulepszonym składzie, które dołączą do mlecznej linii Classic w papierowych, odpowiednich do recyklingu opakowaniach. Do wygrania są atrakcyjne nagrody w tym najnowszy iphone oraz vouchery na zakupy na www.sklep.terravita.pl .

Kategoria: 

Podobne artykuły

W październiku Terravita rozpoczęła z szeroko zakrojoną kampanią swoich czekoladek „Choco Sticks”. Plakaty citylight obecne na setkach przystankowych wiat w dużych miastach, zachęcają do codziennego, pozytywnego działania i przypominają o energii czerpanej z czekolady. 

W ostatnich dniach stycznia w Kolonii odbyła się kolejna edycja targów ISM Cologne, które są świętem całej branży słodyczy i przekąsek. Obecność Terravity na tej imprezie jest już tradycją i nie inaczej było w tym roku. Na nowoczesnym stoisku firma prezentowała swoje nowości np. linię Terravita Classic, markę Chocola! oraz klasyczne, sprawdzone produkty, które wciąż są chętnie importowane. Duże zainteresowanie cieszy markę, która nie ukrywa, że eksport jest istotną częścią jej biznesu.

X

Przeczytaj również