Jesteś tutaj

BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią

BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią 360°, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych. Poprzez różnorodne działania marka pokazuje, jak kaszki BoboVita wspierają prawidłowy rozwój dziecka. Cenne witaminy, ważne składniki mineralne i wiele pysznych smaków – to 3 powody, dla których warto podawać je dziecku każdego dnia.

Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia.

Kategoria: 

Podobne artykuły

„Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki.

Kubuś po raz kolejny zaskakuje konwencją i łamie schematy. Wszystko za sprawą najnowszej promocji marki dedykowanej młodym konsumentom, w której świat staje na głowie. Dlaczego? Dzieci wiedzą o co chodzi.

X