Jesteś tutaj

Bracia Koral na Festiwalu Visa Kino Letnie

Marka Bracia Koral już po raz drugi była oficjalnym partnerem 10. edycji najdłuższego w Polsce festiwalu filmowego. Odbywający się od 1 lipca do 31 sierpnia festiwal prezentował szeroki przekrój filmów – od hollywoodzkich arcydzieł po oryginalne kino europejskie. Filmy były wyświetlane w największych kurortach Polski – zarówno u podnóża Tatr w Zakopanem, jak i na sopockim Molo oraz w Giżycku. – Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w jednej z największych wakacyjnych atrakcji filmowych w naszym kraju. Umilanie czasu gościom festiwalu, jak również wybitnym gwiazdom polskiej i międzynarodowej sceny artystycznej, które pojawiły się na imprezie to dla nas ogromna przyjemność – stwierdził Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Na uczestników tegorocznej edycji festiwalu czekały liczne atrakcje, jak spotkania z gwiazdami kina. Laureatem Diamentowego Klapsa Filmowego, nagrody festiwalu, został Maciej Stuhr, a galę wręczenia statuetki uświetniła obecność gwiazd takich, jak Borys Szyc, Piotr Adamczyk i Artur Żmijewski.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-09

Do końca lutego br. potrwa kampania telewizyjna serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Przygotowano także wsparcie w punktach sprzedaży.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Almette z kolorowym pieprzem zdobywa wciąż nowych fanów, a sprzedaż dynamicznie rośnie. W lutym br. Almette z kolorowym pieprzem inspirować będzie nie tylko w telewizji (w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych) i prasie, ale klienci największych sieci handlowych otrzymają książeczki z przepisami na bazie serka Almette. Autorką inspiracji Almette jest Joanna Matyjek, miłośniczka prostych przepisów i naturalnego jedzenia, prowadzi popularny blog kulinarny „Odczaruj Gary".

X