Jesteś tutaj

Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019

Butelka wódki Björn, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.

Butelka wódki Björn otrzymała nagrodę „za projekt graficzny oraz projekt kształtu butelki dla nowej marki wódki premium Björn”. To już kolejna nagroda dla tego projektu. Wcześniej otrzymał nagrodę Dobry Wzór w konkursie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Butelka Björna pokryta jest literniczą teksturą zainspirowaną wyglądem run ciosanych w kamieniu. Opowiada historię króla Wikingów. Żeby ją odczytać, trzeba kilkukrotnie obrócić produkt.

Ideą konkursu Art of Packaging, organizowanego od 2006 r., jest promocja branży nowoczesnego przemysłu opakowań, innowacyjności i kreatywności na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Baba drożdżowa z lukrem Delecta to tradycyjne ciasto w formule do samodzielnego wypieku, dostępne w wielkanocnej ofercie limitowanej Rieber Foods Polska.

Badania wykazują, że Polacy jedzą pełnowartościowe śniadania tylko w weekendy. Odpowiedzią marki Tymbark na ten problem jest projekt „Środa to mała sobota” przygotowany w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku”.

X

Przeczytaj również