Jesteś tutaj

„Chrupiące z pieca” – nowa kampania Lidla

3 września ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego wiceprezesa zarządu piekarni Nowel. Kampania promująca wysokiej jakości pieczywo, wypiekane w Polsce prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu oraz nośnikach OOH w największych miastach Polski.

Osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz radiowe. Spoty emitowane są na antenach głównych stacji telewizyjnych oraz tematycznych. Materiały teaserowe pojawiły się również w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.

„Chrupiące z pieca” to koncept wprowadzony w sieci sklepów Lidl już w 2011 r., kiedy wdrożono strefy odpieku pieczywa we wszystkich sklepach na terenie kraju.
W myśl idei „Chrupiące z pieca” Lidl Polska zapewnia różne rodzaje pieczywa bez konserwantów i ulepszaczy. Głównym dostawcą pieczywa do odpieku dla Lidla jest piekarnia Nowel z Legionowa specjalizująca się w produkcji pieczywa mrożonego.

– Bohaterem kampanii „Chrupiące z pieca” jest pieczywo, chrupiące kajzerki i pachnący chleb żytni, który codziennie dostarczamy do sieci handlowych w całej Polsce i Europie. Jako firma rodzinna, produkująca pieczywo od czterech pokoleń wiemy, że klienci poszukują wysokiej jakości produktów bez konserwantów, a dodatkowo zawsze świeżych, chrupiących, o zapachu przypominającym smaki dzieciństwa. Potwierdzeniem jakości naszych produktów są certyfikaty clean label, dowodzące, że do produkcji pieczywa nie używamy żadnych substancji konserwujących czy polepszaczy smaku. Polegamy na polskich, dobrych składnikach i sprawdzonych dostawcach. Dlatego chleb, który trafia z półek sieci takich, jak Lidl prosto na polskie stoły, wykonany jest z dosłownie kilku podstawowych składników – mówi Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu Nowel.

Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu Nowel na co dzień odpowiada za obszary związane z rozwojem firmy. Koordynuje procesy produkcyjne, a także działania inwestycyjne spółki, w tym finansowanie inwestycji.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Tymbark 100% Multiwitamina to mozaika owocowych smaków i wartościowa porcja witamin z owoców, których potrzebujemy, by przez cały dzień mieć energię do działania i zachować doskonałe samopoczucie.

X

Przeczytaj również