Jesteś tutaj

Cudze chwalicie, swego nie znacie – kampania Oranżady Hellena

Od marca do czerwca b.r. trwa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena, która swoim zasięgiem obejmuje największe stacje telewizyjne.

Celem kampanii jest budowanie siły brandingu marki oraz podkreślenie oryginalnego smaku Oranżady Hellena, polskości i tradycji. Wszystkie działania sprzedażowe w punktach handlowych (dodatkowe ekspozytory, materiały POS) są spójne wizerunkowo z komunikatem TV.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, w której Oranżadę Hellena polecają Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Szpak i Czesław Mozil. 10-sekundowe rotujące spoty emitowane są w zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN. Równolegle prowadzone są aktywności na Facebooku, Instagramie i You Tube. Kampania potrwa do połowy czerwca. W tym czasie marka przewidziała również spójne z reklamą wsparcie w punktach sprzedaży.

Na lato Oranżada Hellena przygotowała zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności marki w punktach sprzedaży.

X