Jesteś tutaj

Cudze chwalicie, swego nie znacie – kampania Oranżady Hellena

Od marca do czerwca b.r. trwa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena, która swoim zasięgiem obejmuje największe stacje telewizyjne.

Celem kampanii jest budowanie siły brandingu marki oraz podkreślenie oryginalnego smaku Oranżady Hellena, polskości i tradycji. Wszystkie działania sprzedażowe w punktach handlowych (dodatkowe ekspozytory, materiały POS) są spójne wizerunkowo z komunikatem TV.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Do wyczerpania zapasów trwa promocja wafli Familijne 2GO. Wybierając wielopak, jak i pojedynczo pakowany wafelek, konsumenci otrzymują gratis, by dłużej delektować się swoją ulubioną chrupiącą przekąską na co dzień. Teraz przy zakupie dużej paczki konsument otrzyma wafel gratis, tym samym wybierając wielopak, nabywa 4+1 gratis. Z kolei sięgając po pojedynczy wafelek 20 g, dostanie aż 50% gratis. Wafelki Familijne 2GO z gratisem będą dostępne do wyczerpania zapasów. Promocję komunikują stickery na opakowaniach.

Śliwka Nałęczowska ogłasza drugą edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci designu i grafiki mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin, będący interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Przewodniczącą jury została aktorka i miłośniczka designu, Małgorzata Socha. Na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Zgłoszenia można przesyłać od 1 lutego do 20 marca przez www.designbysliwkanaleczowska.pl

X