Jesteś tutaj

Daj się połączyć z Tymbarkiem

Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by sprawdzić! Akcji towarzyszył będzie konkurs z fantastycznymi nagrodami, więc tym bardziej warto odebrać przychodzące połączenie.

Picie Tymbarkowych napojów to już społeczny zwyczaj o ściśle określonym schemacie: otwierasz butelkę i od razu czytasz, co znajduje się na kapslu, a następnie – pokazujesz bliskiej osobie. Uczucie, gdy nasze hasło trafia w sedno, jest niezastąpione. A co, jeśli znajomego, z którym chcemy podzielić się pozytywnymi emocjami, nie ma obok? Nie trzeba czekać do kolejnego spotkania – teraz swój kapsel można przekazać natychmiast, on-line. A co więcej – dzięki mocy sprawczej Tymbarku zadzwoni do nas znany influencer: Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski, Mariusz Kałamaga, Poszukiwacz lub Szparagi. Czym takie połączenie może zaskoczyć? Dosłownie wszystkim.

Jak to działa? Wszystko zaczyna się od kapsla – sczytanego za pośrednictwem aplikacji lub wybranego z dostępnych na ekranie (w przypadku braku produktu). Następnie użytkownik zaskakiwany jest „połączeniem” przychodzącym od jednego z influencerów. Dzięki  wykorzystanej technologii w czasie rzeczywistym powstaje wrażenie, że „dzwoniąca” gwiazda jest dla nas jak dobry znajomy. Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by kapsla podać dalej. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie swojemu przyjacielowi.

Tymbark ceni prawdziwe przyjaźnie i chce je nagradzać. Dlatego każdy, kto za pośrednictwem aplikacji prześle kapsla bliskiej osobie, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy po podzieleniu się połączeniem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie ta osoba je otrzymała. Na autorów najlepszych uzasadnień czekają nagrody.

Kampania w Internecie właśnie ruszyła, a konkurs będzie trwał do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także wyjątkowe Tymbarkowe worko-plecaki i skarpetki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

Wciągająca zabawa, nowoczesne rozwiązania i niezwykła wygoda – nowa gra Tymbark Jump w krótkim czasie zaangażowała użytkowników Messengera. Do dziś użytkownicy zagrali w nią już ponad 1,5 milion razy. Tymbarkowy chatbot wchodzi na wyższy poziom i nie zwalnia tempa.

X

Przeczytaj również