Jesteś tutaj

DayUp z certyfikatem Sugarwise

Światowa organizacja Sugarwise, po raz pierwszy w historii przyznała swój elitarny certyfikat polskiej marce – DayUp.

DayUp to marka, która w swojej działalności koncentruje się na rozpowszechnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych. DayUp oferuje produkty zgodne z większością światowych trendów w branży spożywczej, w duchu „czystej etykiety” tzn. bez sztucznych składników i ulepszaczy. A wszystko to w cenach dostępnych dla rynku masowego. W jej ofercie można znaleźć musy owocowe z jogurtem i ziarnami zbóż, desery na bazie śmietanki kokosowej, tapioki i owoców oraz batony stworzone z połączenia płatków owsianych i soków owocowych.

Marka Sugarwise jest zaufanym i uznanym w świecie znakiem gwarantującym, że oświadczenia dotyczące cukru na opakowaniach zostały niezależnie zweryfikowane. Znak Sugarwise jest także gwarantem tego, że produkty nim opatrzone mają niską zawartość cukrów i substancji słodzących, które zgodnie w wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) powinny zostać ograniczone. Pod lupę brany jest nie tylko cukier dodany, ale również ten występujący w pożywieniu naturalnie np. w miodzie lub syropach, gdyż okazuje się, że i jego nadmiar może być równie szkodliwy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zdrowa przekąska to sposób na pełnowartościowy posiłek w ciągu dnia. Niezależnie od tego, czy chodzisz do szkoły, na uczelnię czy do pracy ważne jest, aby między głównymi posiłkami dostarczać organizmowi energii, która pozwoli duchowi i ciału pracować na najwyższych obrotach. Co wybrać, aby przekąska była zdrowa, łatwa w przechowaniu i dało się ją zjeść w każdych warunkach?

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X