Jesteś tutaj

Diamant – Słodycz prosto z Polski

Oryginalny słodki smak, uwielbiany na całym świecie, otrzymywany jest z cukru. Marka Diamant produkuje go wyłącznie z polskich buraków w lokalnych cukrowniach. W zgodzie z naturą powstaje tam najwyższej jakości krystaliczny cukier, który każdego dnia osładza życie milionom Polaków. Obecnie na opakowaniu pojawił się znaczek „Z POLSKICH BURAKÓW, W zgodzie ze środowiskiem” będący gwarancją pochodzenia i jakości produktu.

Uprawy buraka cukrowego stanowią ważny element w polskiej gospodarce rolnej, a ich korzenie sięgają w Polsce samego początku XIX w. Dziś, dzięki sprzyjającym warunkom klimatycznym i obecności odpowiednich gleb (niezbędnych do właściwego wzrostu), roślina ta uprawiana jest w wielu zakątkach Polski.

Diamant współpracuje z ponad 9 tys. plantatorów w Polsce, którzy dostarczają do fabryk ok. 4 miliony ton buraków cukrowych. Z 1 tony otrzymuje się od 140 do 180 kg cukru. Trafia on do bardzo szerokiego grona odbiorców, m.in. do przetwórstwa w różnych gałęziach przemysłu, do cukierni i piekarni oraz oczywiście na sklepowe półki, a stamtąd – na stoły konsumentów. Cukier Diamant dostarczany jest do odbiorców nie tylko na terenie Polski, lecz również do innych krajów – zarówno europejskich, jak i dalekich.

Dziś, oprócz ceny i jakości, ważnym kryterium przy wyborach zakupowych stało się pochodzenie surowców i regionalność, a konsumenci coraz częściej poszukują tych informacji na opakowaniach produktu. Odpowiedzią na te trendy jest zmiana opakowania Cukru Białego 1 kg Diamant. Grafika na froncie opakowania jednoznacznie komunikuje polskie pochodzenie cukru oraz surowca, z którego jest wytwarzany. Dodatkowo na opakowaniu znajduje się informacja, że cukier jest produkowany w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w cukrowniach położonych w Wielkopolsce i na Mazowszu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Przed tegorocznym sezonem na produkty do domowego przygotowywania konfitur Diamant jako komplementarny dostawca i lider na rynku cukrów żelujących (*Pfeifer & Langen Marketing za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego Polska, sprzedaż w tonach, okres 2017, kategoria fixy i cukry żelujące) planuje działania promocyjne pod hasłem” Idealny sposób na konfitury”.

Większość z nas nie użyłaby tego składnika w deserze. A szkoda, bo oryginalny dodatek sprawia, że ciasto staje się wilgotne, świeże i smaczne. Niepowtarzalny smak z  pewnością zaskoczy niejednego fana słodkości.

X