Jesteś tutaj

Fasole Bonduelle w najnowszej kampanii digital

„Odkrywaj fasole Bonduelle codziennie na nowo” – pod tym hasłem rusza najnowsza kampania digital promująca różnorodność fasol Bonduelle – lidera na rynku warzyw apertyzowanych w Polsce.

Kampania z udziałem znanych i lubianych kucharzy – Anety i Jana Kuroniów – jest prowadzona w sieci reklamowej Google Display Network oraz na YouTube i rozpoczęła się na przełomie października i listopada 2019 r. i wspiera fasole jako składnik popularnych dań oraz fasole w sosie, które są daniem gotowym do spożycia po podgrzaniu. Krótkie, dynamiczne formaty video pozwalają na zaprezentowanie produktów Bonduelle w przepisach na lubiane przez Polaków dania.

Zasięg obu kampanii to prawie 5 mln wyświetleń. Kampanię na YouTube oraz w sieci GDN będą wspierać działania na Facebooku, w aplikacji kulinarnej Fooder oraz na warzywneinspiracje.pl.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Bonduelle inspiruje Polaków na święta. Dzięki strategii komunikacji opartej o przepisy kulinarne, marka Bonduelle od lat wspiera miłośników gotowania w tworzeniu kreatywnych dań. Serwis WarzywneInspiracje.pl zgromadził już ponad 700 przepisów marki. W 2018 r. powstało 150 zupełnie nowych przepisów na kreatywne i proste dania – od przekąsek karnawałowych, przez dania na świąteczny stół, na warzywnych słodkościach kończąc.

Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.

X