Jesteś tutaj

Fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny na stoku w Białce Tatrzańskiej

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend (18-19.01) na stoku w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska w Białce Tatrzańskiej marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy pierwszą w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko. W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”. Odwiedź Zimowe Miasteczka Milka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi.

Strefy Milka – gdzie i kiedy?

1. Białka Tatrzańska (Kotelnica) – 18-19 stycznia 2020 – aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-22.00).

2. Istebna (Złoty Groń) – 01-02 luty 2020 – aktywność strefy 07.00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

3. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

4. Duszniki Zdrój (Winterpol Zielenicec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00). 

Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Milka przygotowała wyjątkową ofertę na Wielkanoc. Będzie ona wspierana pierwszą w historii produktów sezonowych silną kampanią marketingową  obejmującą reklamę telewizyjną, bilbordy, Internet oraz materiały POS.

Święta to magiczny czas, któremu pomimo intensywnych przygotowań towarzyszy radosna atmosfera. Uroczystości i spotkania w gronie rodziny i przyjaciół sprawiają, że ludzie staja się sobie bliżsi. Niektórzy przyjmują wtedy rolę wspierającą, poświęcając swój czas i energię dla dobra innych, bez znaczenia czy są to członkowie rodziny, czy koleżanki i koledzy z pracy. Nie oczekują pochwały, dlatego zdarza się, że ich wysiłki zostają niezauważone. To „bohaterowie zza kulis”, którzy posiadają wiele ujmujących, a zarazem nieuchwytnych cech jak pokora i skromność. To właśnie ich uczynki potrafią sprawić, że Święta stają się wyjątkowe. W tegorocznej świątecznej kampanii, Milka inspiruje nas, abyśmy dostrzegli  i obdarowali tych, którzy dzielą się sercem.

X