FRoSTA po raz kolejny pyta konsumentów o zdanie

Kampanie

FRoSTA po raz kolejny pyta konsumentów o zdanie

26 stycznia 2015

Co najmniej tysiąc Polaków dokona oceny najnowszych produktów FRoSTY. To akcja FRoSTERZY, która jest organizowana przez markę już po raz drugi. Nabór do niej właśnie rusza.

Ocenie konsumentów zostaną poddane produkty z serii Ryby z pieca – z sosem brokułowym, włoskim i bordelaise – oraz Zioła mrożone – Bazylia i Czosnek. To jedne z najnowszych propozycji FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku.

Konsumenci to najsurowsi testerzy. Każdego dnia weryfikują jakość i smak naszych produktów, przygotowując na ich bazie posiłki w domowej kuchni – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY. – Tak narodził się pomysł na akcję „FRoSTERZY”, która pomoże nam poznać opinie Polaków nt. naszych najnowszych produktów. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiedzieć na oczekiwania klientów.

Aby wziąć udział w testach, wystarczy w dniach 26 stycznia –  8 lutego br. zarejestrować się poprzez specjalną aplikację na Facebooku pn. FRoSTERZY i rozwiązać krótkie zadanie konkursowe. Zaproszenie do udziału w akcji dotyczy osób mieszkających w 26 największych polskich miastach, m.in. w Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Rudzie Śląskiej czy Wrocławiu. Jeszcze w lutym FRoSTA spośród zgłoszonych osób wybierze 1000 FRoSTERÓW, którzy otrzymają 3 zestawy produktów do przetestowania – dla siebie oraz dwójki przyjaciół. Swoją recenzję będą mogli zamieścić na Facebooku za pomocą aplikacji.

To już druga tego typu akcja organizowana przez FRoSTĘ. W poprzedniej, która odbyła się  w 2013 r., FRoSTERZY oceniali panierowane produkty z kurczaka FRoSTY.

Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie profilu Facebook marki: www.facebook.com/frosta.polska, na której dostępna jest aplikacja FRoSTERZY.