Jesteś tutaj

Grillujemy razem, na swoim

Sezon grillowy czas-start! Już teraz konsumenci będą szukać w sklepach produktów, które pomogą przygotować im doskonałe w smaku, idealnie przyprawione dania z rusztu. By sprostać ich oczekiwaniom, marki Knorr i Hellmann’s łączą siły, proponując wyjątkową akcję promocyjną. W każdym miesiącu wielbiciele potraw grillowych mogą wygrać aż 50 tys. na zakup działki.

Marki Knorr i Hellmann’s jak co roku chcą uczynić sezon grillowy wyjątkowym czasem dla swoich konsumentów. Dlatego już 1 maja rusza loteria „Grillujemy razem, na swoim!”. Kupując produkty marek Knorr (przyprawę lub sos sałatkowy) oraz Hellmann’s, smakosze dań z grilla mają szansę na wygranie aż 50 tys. złotych na swoją działkę. Ponadto każdego dnia jest do wygrania dodatkowa pula 500 zł. Prosty mechanizm i jasne zasady będą dla konsumentów dodatkową zachętą. Wystarczy bowiem zarejestrować paragon potwierdzający zakup produktów na stronie www.grill.pl. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 maja do 30 czerwca 2019 r.

Celem akcji promocyjnej jest wsparcie produktów z portfolio marek Knorr i Hellmann’s dedykowanych do dań z grilla. Oparta jest ona na zasadzie komplementarności – wymienione marki pozwalają skompletować zestaw produktów, który pomoże konsumentom zagwarantować doskonały smak dań z grilla na różnych etapach ich przygotowywania. Za odpowiednie doprawienie odpowiadają przyprawy Knorr, kompozycję warzyw uzupełni sos sałatkowy Knorr, a dressingi Hellmann’s będą przysłowiową kropką nad „i”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Grupa Uzdrowisk oraz spółka turystyczna INTERFERIE zaprezentują swoją ofertę podczas III edycji warszawskich Międzynarodowych Targów Turystycznych World Travel Show 2018 (19-21 października), w Ptak Warsaw Expo. Ta wielka impreza, adresowana do pasjonatów małych i wielkich podróży, to jedno z największych wydarzeń targowych branży turystycznej w Europie.

Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.

X