Jesteś tutaj

Grześki latem nie pływają w czekoladzie

W czerwcu startuje silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie.

Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawią się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.

Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej marki, na lato rekomendowane są szczególnie warianty bez czekolady, takie jak: Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree.

Kategoria: 

Podobne artykuły

4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

X