Jesteś tutaj

Grześki & paczka Jazda do szkoły – jesienna promocja na dobry start

Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”, która potrwa do połowy września. Z okazji nowego roku szkolnego, marka przygotowała szeroko zakrojone działania promocyjne. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i  internecie zaplanowano kampanię spotową, a na Instagramie konkurs z  nagrodami.

Marka Grześki aktywnie towarzyszy wszystkim przygotowującym się do powrotu do szkoły po letnim odpoczynku. W ramach kampanii Grześki & paczka Jazda do szkoły przygotowano szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs konsumencki.

W czasie trwania promocji, wafelki Grześki i batony Jeżyki można kupić w atrakcyjnych cenach. W akcji biorą udział: Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Gofree czekoladowe z orzechami i Grześki Gofree waniliowo-czekoladowe z  orzechami, Grześki Tyci w czekoladzie, Grześki Tyci w  czekoladzie mlecznej oraz batony Jeżyki Kokos i Jeżyki Classic. Produkty w punktach sprzedaży eksponuje stand z grafiką szkolnego autobusu. Akcja będzie realizowana do połowy września we wszystkich kanałach dystrybucji oraz komunikowana na łamach prasy handlowej.

Promocję marki wspierają też szerokozasięgowe działania mediowe. Spoty telewizyjne będą emitowane do połowy września w ogólnopolskich stacjach (TVN, POLSAT, TVP, w kanałach tematycznych) oraz w internecie. Ponadto, 19 sierpnia na Instagramie wystartował konkurs konsumencki #Jazda do szkoły, który będzie dodatkowo wspierany w social mediach (FB, IG). Szczegóły i regulamin na stronie www.grzeski.pl.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 19 sierpnia do 15 września potrwa kampania pod hasłem Grześki & paczka Jazda do szkoły. W czasie promocji, m.in wafelki Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Tyci w czekoladzie oraz batony Jeżyki będzie można kupić w atrakcyjnych cenach. 

W czerwcu startuje silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie.

X