Jesteś tutaj

Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej

4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy konsument, który znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków. Loteria potrwa do końca marca.

Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach telewizyjnych. W Internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i  nowoczesnym, pojawią się dedykowane materiały POS i specjalne standy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W wigilijny wieczór wyemitowany zostanie film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki. 

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

X

Przeczytaj również