Jesteś tutaj

Grześki Tyci w kampanii reklamowej

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru nowych produktów, Grześków Tyci, z oferty marki – mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Kampania Grześków Tyci zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w konkursie marki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br. 

Marka Grześki rozszerzyła ofertę uwielbianych przez Polaków wafelków impulsowych. Na sklepowych półkach pojawiły się limitowane Grześki w nowym formacie. Grześki Tyci to idealna słodka przekąska do chrupania, przegryzania i dzielenia się. 

X