Jesteś tutaj

Gwiazdy wrzucają #dożółtegokosza wspólnie z Żywiec Zdrój

Dereszowska, Halejcio i Piróg dołączyli do kampanii edukacyjnej Żywiec Zdrój, a hasztag #dożółtegokosza pojawia się na profilach kolejnych znanych i lubianych osób. Na swoich kanałach gwiazdy zachęcają do segregacji plastikowych opakowań, pokazując jak w prosty sposób ograniczyć ilość odpadów plastikowych w środowisku. Kampania prowadzona pod hasłem „Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze #dożółtegokosza” jest 11. odsłoną programu Żywiec Zdrój „Po stronie natury”.

Prawidłowe segregowanie, wrzucanie odpadów do odpowiednich pojemników to proste czynności,  które realnie przyczyniają się do ochrony środowiska. Żywiec Zdrój razem ze znanymi osobami, którym bliski jest temat ekologii zachęca, by zmiany zacząć już dziś. W ramach kampanii edukacyjnej, której towarzyszy hashtag #dożółtegokosza, marka inspiruje do modyfikacji codziennych nawyków i tłumaczy, jak w prosty sposób przyczynić się do zmniejszenia ilości plastiku w otoczeniu. Przekaz projektu jest bardzo prosty - sięgając po plastikową butelkę pamiętajmy, aby po jej opróżnieniu postąpić w odpowiedzialny sposób i wyrzucić ją do żółtego kosza lub innego pojemnika przeznaczonego na tworzywa sztuczne jeśli w naszym otoczeniu nie nastąpiła jeszcze wymiana koszy. Plastik to bowiem surowiec wtórny, który po wykorzystaniu może i powinien zostać ponownie przetworzony. To czy wróci do środowiska w formie odpadu czy zyska kolejne życie, zależy również od nas. #dożółtegokosza wrzucają też Lisie Piekło, Krzysztof Gonciarz, Olga Frycz, Jankes, Reni Jusis, Alan Andersz, Modny Tata oraz Ekskluzywny Menel.

 – To od nas zależy jak będzie wyglądała przyszłość następnych pokoleń. To my bierzemy i ponosimy odpowiedzialność za to, co zobaczą i z jaką naturą będą miały styczność nasze dzieci. Pewnych procesów nie da się zatrzymać, pewnych surowców nie da wyeliminować. Namawiam do tego, żebyśmy wzięli odpowiedzialność za przyszłość tu i teraz. Namawiam do rozsądnej gospodarki surowcami. Jako cywilizacja borykamy się z wieloma ekologicznymi problemami. Jednym z nich jest plastik który nas otacza dosłownie z każdej strony. Musimy ograniczyć jego nadużycie. Zdaje sobie równocześnie sprawę z faktu, że nie uda nam się w najbliższej przyszłości wyeliminować go z naszej rzeczywistości. Dlatego musimy nauczyć się nim gospodarować. Plastik to przede wszystkim surowiec który może mieć drugie życie. Pomóż nam w tym. Traktuj plastik nie jako bezwartościowy śmieć, który ma olbrzymi i zły wpływ na naturę. Traktuj go jako surowiec, który może służyć nam długo i zawsze wyrzucaj go do żółtego kosza. Pomóżmy nie mnóżmy – komentuje Michał Piróg, aktor, prezenter i ekolog, zaangażowany w kampanię Wyrzucaj jak chcesz, ale zawsze #dożółtegokosza.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żywiec Zdrój S.A. wprowadza na rynek limitowaną serię butelek LEKKI GAZ i MOCNY GAZ. Dotychczasowe etykiety zostały ozdobione elementami związanymi z kibicowaniem. Przykładem jest biało-czerwona szarfa i hasło „A ty jak kibicujesz? MOCNO czy LEKKO?”.

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.

X