Havas Media dla Red Bull 111 MegaWatt

Kampanie

Havas Media dla Red Bull 111 MegaWatt

W dniach 8-9 września 2018 r. odbędzie się 5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt. W ramach promocji wydarzenia Red Bull rozpoczął promocję konsumencką, do której media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Red Bull 111 MegaWatt to dwudniowe zawody motocyklowego enduro, w których ramię w ramię rywalizują amatorzy i elita dyscypliny, w sumie ponad 1000 uczestników. Impreza, na którą wstęp dla widzów jest wolny, odbywa się terenie Kopalni PGE w Bełchatowie. Oprócz głównego wyścigu dla uczestników i kibiców szykowane są dodatkowe atrakcje.

Do 26 sierpnia 2018 r., w sieci sklepów Biedronka trwa promocja konsumencka RED BULL 111 MEGAWATT – Mega wyścig zaczyna się w Biedronce, w której do wygrania jest aż 111 nagród tygodniowo. Kampania opiera się na działaniach online, uwzględniając obecność na serwisach ogólnopolskich oraz regionalnych, a także w social media. Działania wykorzystujące mobile są dopasowane do lokalizacji użytkowników. Komunikacja digitalowa wsparta jest obecnością na nośnikach OOH. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bimers.