Jesteś tutaj

Herbapol-Lublin z kampanią promującą nową linię produktów BIO

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

Herbapol-Lublin, jeden z największych polskich producentów herbat oraz syropów owocowych, wprowadza na rynek nową linię produktów ekologicznych. Obejmuje ona: syropy, dżemy oraz owocowe herbatki sypane. Wszystkie produkty otrzymały stosowne certyfikaty, m. in. Ekogwarancji PTRE sp. z o.o., a na opakowaniach pojawił się charakterystyczny „zielony listek”, będący potwierdzeniem wysokiej jakości produktów.

– Rynek żywności ekologicznej dynamicznie się rozwija zarówno w Polsce jak i zagranicą. Sięgamy po nią, szukając zdrowszych i smaczniejszych produktów, a moda ta staje się widocznym trendem i świadomym wyborem konsumentów. Jako firma z 70-letnim doświadczeniem oraz lider w kategorii syropów i herbat dążymy do tego, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości i wychodziły naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić naszą ofertę o ważną kategorię produktów certyfikowanych, których jakość została potwierdzona przez wiarygodnego partnera – Ekogwarancję. To naturalny krok w rozwoju oferty marki Herbapol, którą konsumenci nie tylko znają, ale i obdarzają zaufaniem – mówi Anna Justyniarska, PR - digital manager w firmie Herbapol-Lublin.

Kampania reklamowa zaplanowana do października br. obejmuje działania reklamowe w internecie oraz mediach społecznościowych. Oprócz zróżnicowanych form reklamowych zaplanowano również działania angażujące bezpośrednio konsumentów, m.in. quiz BIO-logiczny, sprawdzający wiedzę o żywności ekologicznej.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

X