Hochland Polska od 25 lat

Kampanie

Hochland Polska od 25 lat

24 czerwca 2019

2019 rok jest dla Hochland Polska rokiem szczególnym. Firma obchodzi jubileusz 25 lat obecności na polskim rynku i z tej okazji przygotowała wyjątkowe aktywności dla konsumentów, partnerów biznesowych i pracowników. Ćwierć wieku Hochland na polskim rynku stało się również okazją do niezwykłego spotkania dwóch prezesów spółki – Jana Glacela, pierwszego Prezesa Hochland w Polsce, z obecnym Prezesem – Piotrem Knauerem. Prezesi rozmawiali m.in. na temat zmieniającego się biznesu, wielkiej pasji i historii budowania od 25 lat pozycji na rynku w kategorii serów.

Jan Glacel, pierwszy Prezes Hochland Polska, ze wzruszeniem wspominał czasy początków działalności firmy w latach 90. 25 lat temu został obdarzony zaufaniem przez Grupę Hochland, która powierzyła mu zadanie stworzenia oddziału na polskim rynku. Krok po kroku, dzięki ciężkiej pracy – zapoznawał Polaków ze smakiem serów Hochland i budował sieć dystrybucji. W Polsce wszystko trzeba było stworzyć od podstaw – znaleźć działkę, zebrać grupę zaangażowanych pracowników, hurtowników, przygotować produkcję. W 1995 r. w Kaźmierzu pod Poznaniem uruchomiono pierwszy zakład produkcyjny, który funkcjonuje do dziś. Podczas rozmowy Prezes Glacel wspomniał, że jego ulubionym produktem od lat są sery kremowe – to właśnie one jako pierwsze przekonały Polaków do marki Hochland, otwierając drogę innym kategoriom serów. W ślad za pierwszymi sukcesami, Hochland stworzył m.in. puszyste sery twarogowe Almette.

Trzy lata temu stery biznesu stworzonego przez Jana Glacela przejął Piotr Knauer – obecny Prezes Hochland Polska. Podkreśla on, że dziś Polska stanowi dla Grupy Hochland drugi co do znaczenia rynek. Podczas rozmowy Prezes Knauer nie ukrywał dumy z prowadzenia biznesu z tak wielkimi tradycjami, który stale umacnia swoją pozycję. – W ciągu ostatnich lat udało się nie tylko zachować i rozwinąć to, co od lat budujemy w Hochland, ale zapewnić temu biznesowi i wszystkim jego pracownikom w Polsce stabilną i pomyślną perspektywę – powiedział Prezes.

Prezes Knauer zdradził również, co według niego stanowi o sukcesie rynkowym firmy Hochland Polska: – To ludzie. Jeśli uda nam się sprawić, by poczuli się odpowiedzialni za swoją firmę i by mieli przestrzeń do realizacji swoich ambicji i talentów – reszta przyjdzie sama.

Hochland Polska hołduje tradycjom, które łączą pracowników i partnerów biznesowych, tworząc jedyną w swoim rodzaju atmosferę wspólnoty i odpowiedzialnego, nowoczesnego biznesu. Już na poczatku roku, z okazji jubileuszu 25 lat na polskim rynku, Hochland przygotował unikatową edycję kalendarza firmowego, do którego dołączony jest symbol pomyślności – czterolistna koniczyna. W tym roku kalendarz wypełniły zdjęcia wykonane przez pracowników, wyłonione w konkursie firmowym, którego motywem przewodnim było oczywiście 25 lat Hochland w Polsce.

W 25. rocznicę obecności na polskim rynku, firma przygotowała także nie lada atrakcje dla konsumentów. Miłośnicy serów Hochland mogli wziąć udział w wielkiej loterii urodzinowej – To jest Pyszne od 25 lat, której rozstrzygnięcie miało miejsce w połowie kwietnia. Do wygrania były spektakularne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne.