Jesteś tutaj

Hochland wyróżniony tytułem Złotej mowy reklamowej

W uznaniu za wzorową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam, za dużą wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad tradycji języka polskiego – firma Hochland Polska dostała wyróżnienie Złota mowa reklamowa.

W uzasadnieniu szczegółowym Dorota Kielczyk z działu kontroli językowej biura reklamy TVP podkreśliła, że szczególne wyróżnienie „Złote słowa” otrzymuje kampania „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem” za kreatywną zabawę słowem, swobodne operowanie frazeologizmami i leksyką, stworzenie unikatowej stylistyki wypowiedzi postaci – języka zabawnego, z wyrazistym, lecz subtelnym i kulturalnym przekroczeniem granicy poprawności.

– Alina Wędlina von Schinka z synkiem Szynkiem, Mieszko „Prezes” Mleczko i Ula Cebula - to przykład  niezwykle charakternych bohaterów, których można poznać w kampanii reklamowej „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem”. Przygotowanie tej aktywności było dla nas ogromnym wyzwaniem, ale zakończyło się sukcesem. Kampania  wystartowała w czerwcu ubiegłego roku w kilku mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

Hochland Polska od września rozpoczyna długofalową współpracę z Damianem Kordasem, zwycięzcą IV edycji programu Masterchef. To młody, utalentowany kucharz, wschodząca kulinarna gwiazda, z ogromnym potencjałem. W ramach serii #PyszneInspiracje Damian Kordas przygotuje serię przepisów, w których głównym bohaterem i odkryciem będzie ser kremowy Hochland.

X