Jesteś tutaj

Hochland zmniejsza zużycie plastiku poprzez opakowania zrównoważone

Hochland Polska w oparciu o najnowsze wymagania prawne, a także wymagania ze strony klientów, między innymi sieci handlowe, wypracował listę priorytetów dotyczących opakowań zrównoważonych.

Przeważająca ilość odpadów plastikowych pochodzi z opakowań. Wśród priorytetów Hochland Polska dotyczących opakowań zrównoważonych znalazły się między innymi: optymalne prowadzenie procesów recyklingu, pomniejszanie wagi i udziału opakowań w produkcie, uzyskanie redukcji emisji CO2, a także edukowanie konsumenta, aby widział sens w segregowaniu i ograniczaniu odpadów.

Zespół roboczy złożony z przedstawicieli różnych działów Hochland Polska kontynuuje prace w zakresie zrównoważonych opakowań w Hochland Polska. Docelowo działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i opakowań będą elementem strategii sprzedażowej. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i zainteresowani źródłem pochodzenia surowców, ale również opakowań.

– W 2018 r. wprowadziliśmy na rynek pierwsze kubki Almette z nowej formy. Nowy kubek Almette jest o 1g lżejszy od dotychczasowego, co pozwoli na redukcję opakowań z tworzyw sztucznych wprowadzonych przez Hochland Polska na rynek o 77 ton rocznie (-5% tworzyw wprowadzonych na rynek) – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Święto zakochanych to czas miłych gestów, drobnych upominków, romantycznych chwil. Czy można wyobrazić sobie lepszy prezent od serca niż ręcznie przygotowane ciasteczka?

Właśnie startuje zapowiadana kampania wspierająca nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini, w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu – na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami.

X

Przeczytaj również