Jesteś tutaj

Hortex Leon – 100% natury od Matki Natury!

Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów dziecięcych Hortex Leon. W spocie Matka Natura oraz lew Leon pokazują, jak powstają soki. W pięknym ogrodzie główni bohaterowie wybierają owoce i marchewki i miksują je, przywiązując olbrzymią wagę, by w sokach było wyłącznie 100% owoców i marchewek bez dodatku cukru. Tak powstają soki przecierowe Hortex Leon dostępne w litrowych butelkach, idealnych dla całej rodziny oraz mniejsze o pojemności 300 ml w sam raz do szkolnego plecaka. Reklama emitowana jest w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich oraz w stacjach dziecięcych i kanałach tematycznych. Wspiera ją także kampania w prasie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Trwa nowa odsłona kampanii reklamowej marki Hortex pod hasłem „Hortex. Pasję mamy w Naturze!”. Jest ona kontynuacją komunikacji z postacią Matki Natury, która wybiera wyłącznie najlepsze, naturalne produkty, a szczególnymi względami obdarza Hortex. 

Rusza nowa, intensywna kampania reklamowa z orzeźwiającymi napojami Hortex i Matką Naturą w roli głównej. W poprzednich reklamach sprawdzono, czy Matka Natura ma polskie korzenie, co trzyma w lodówce oraz czy preferuje napoje w wersji mini czy maksi. Wszyscy przekonali się, że jest piękna, potrafi gotować i uwodzić Szefa Działu Pasja. Dziś Hortex prezentuje kolejną naturę Matki Natury i nowe oblicze orzeźwienia.

X