Jesteś tutaj

Jantoń modernizuje zakład produkcyjny i zwiększa moce

Firma Jantoń właśnie uruchomiła najnowocześniejszą technologicznie linię do produkcji win wysokogatunkowych. To kolejny etap modernizacji zakładu w Dobroniu, mający na celu podwojenie mocy przerobowych w kluczowych dla spółki kategoriach.

Firma Jatnoń stale inwestuje w modernizację fabryki w Dobroniu, aby podnosić wydajność zakładu. Wraz z rozwojem portfolio win musujących firmy Jantoń, powstała potrzeba zwiększenia mocy przerobowych fabryki w kluczowych kategoriach asortymentowych.

– Inwestycja w nową linię technologiczną była naturalną decyzją związaną z rozwojem spółki i planami dalszej ekspansji. Pozwala nam ona na znaczące zwiększenie mocy produkcyjnych, szczególnie w segmencie win musujących, rozlewu win gronowych oraz realizacji zamówień eksportowych – mówi Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń S.A. Sp.K. – Teraz będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku, a tym samym skuteczniej na nim konkurować. Nowa linia produkcyjna pozwoli nam bowiem na przyspieszenie realizacji zamówień, a jednocześnie znacząco zwiększy nasz potencjał w eksporcie, gdzie mamy wiele produktów personalizowanych na poszczególne rynki.

Nowa linia produkcyjna to maszyna najnowszej generacji do produkcji wysokogatunkowych win, która daje firmie dużo większą elastyczność w realizacji zamówień. Dzięki możliwości szybkiego przezbrojenia, a także wyposażeniu w wiele formatów uniwersalnych, linia ta pozwala na szybkie rotowanie asortymentem.

– W najbliższym czasie planujemy dalsze inwestycje, zarówno w obszarze zakładu produkcyjnego (m.in. modernizację istniejących linii poprzez zakup nowoczesnych urządzeń i technologii produkcyjnych), jak i w obszarze Centrum Logistycznego, które zamierzamy rozbudować i wyposażyć w nowoczesny system magazynowania produktów – podkreśla Aneta Trojak, Dyrektor Zarządzający Zakładem Produkcyjnym w Dobroniu, członek zarządu firmy Jantoń.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X