Jesienne lokowanie produktów marki TaoTao w telewizji

Kampanie

Jesienne lokowanie produktów marki TaoTao w telewizji

17 września 2014

Jesienią marka TaoTao w ramach kampanii wizerunkowej lokuje swoje produkty w programach śniadaniowych i serialach telewizyjnych stacji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2: „Pytanie na Śniadanie”, „Dzień dobry TVN”, „Komisarz Aleks”, „Pierwsza Miłość”, „O mnie się nie martw”. Produkty TaoTao pojawiają się zarówno w kontekście dań azjatyckich, jak i popularnych polskich posiłków. Widzowie dowiedzą się m.in. o właściwościach sosu sojowego, jak przygotować pyszne Pad Thai rodem z kuchni tajskiej, a także o tym, że gotowanie przy użyciu produktów TaoTao jest banalnie proste i nadaje potrawom nowego charakteru, a smak przekąsek, fast-foodów, sałatek czy parówek warto podkreślić używając np. sosów chili.

Marka TaoTao to od lat lider kategorii sosów i makaronów orientalnych na rynku polskim. Posiada w swoim portfolio znane i cenione przez konsumentów produkty, z których najpopularniejsze to m.in. sos sojowy, sos słodko-pikantny chili i słodki chili, makaron ryżowy nitki i wstążki czy makaron chiński. Produkty marki TaoTao to przede wszystkim źródło inspiracji kulinarnych i wyrazistych, oryginalnych smaków. Właścicielem marki TaoTao jest przedsiębiorstwo TAN-VIET International S.A.