Jesteś tutaj

Kampania internetowa Nescafé 3in1

Nescafé 3in1 nie ustaje w promowaniu swoich produktów. W pierwszym kwartale 2020 roku marka będzie wspierana silną kampanią video w internecie, gdzie najwięcej czasu spędzają konsumenci napojów typu 3w1 oraz 2w1. Na konsumentów w sklepach czeka aż pięć wariantów: klasyczna Nescafé 3in1 Classic, mniej słodka Nescafé 2in1, Nescafé 3in1 Brown Sugar z brązowym cukrem trzcinowym, mocniejsza w smaku Nescafé 3in1 Strong oraz czekoladowo-orzechowa Nescafé 3in1 Choco-Hazelnut.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy Nescafé Gold Crema. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu Nescafé Gold, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium.

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka Nescafé, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

X