Jesteś tutaj

Kampania przecieru pomidorowego Łowicz

Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz. Spot podkreśla najwyższą jakość produktu i możliwość różnorodnego zastosowania go w kuchni.

Najnowsza kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz podkreśla najwyższą jakość produktu. Jest gęsty, intensywnie czerwony i wartościowy w codziennej diecie – nie zawiera dodatku soli i jest źródłem potasu. Ma też wszechstronne zastosowanie – idealnie sprawdzi się nie tylko w uwielbianej zupie pomidorowej, ale też w innych potrawach. Po spróbowaniu dań z przecierem Łowicz można dosŁOOOwnie zapiać z zachwytu. Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie.

Emisję spotu reklamowego przecieru poprzedziła kampania sponsoringowa innego pomidorowego produktu z oferty marki Łowicz – koncentratu pomidorowego 190g.  Plansze sponsorskie dla tego produktu pojawiały się przed i po emisji popularnych seriali w telewizjach Polsat i TVN. W komunikacji podkreślona została klasa łowickiego koncentratu, uhonorowanego prestiżowym znakiem Jakość Tradycja.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ruszyła kampania marki Łowicz, która prezentuje nie tylko rozmaitość pomidorowych produktów w ofercie, ale także możliwości ich zastosowania. Bohaterowie spotu próbują dań przygotowanych na bazie różnych przetworów pomidorowych i opinia wszystkich jest jednoznaczna – wszystkie produkty Łowicz są takie, że Łooo!

Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.

X