Jesteś tutaj

Kampania reklamowa Almette FRUIT

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę. Zaplanowano wykorzystanie kilku mediów równocześnie.

W kampanii telewizyjnej emitowane będą trzy spoty reklamowe Almette. Koncept zakłada oddzielne spoty dedykowane dla każdego smaku, a dostępne są trzy smaki w linii Almette Fruit: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina. Kampania potrwa od 7 kwietnia do 30 czerwca.

Na maj zaplanowano kampanię outdoor: standardowe billboardy 6X3 oraz citylighty (wiaty przystankowe) w 8 największych miastach Polski. Także w maju będzie miała miejsce kampania w kinie. Z kolei kampania internetowa zaczyna się 7 kwietnia i potrwa do 30 czerwca, zasięg będzie budowany standardową kampanią banerową na portalach o największym dotarciu do grupy docelowej, a dodatkowo zaplanowano reklamę „kontekstową” stawiając na temat inspiracji kulinarnych dla rodziny.

Nowa owocowa linia Almette Fruit jest dostępna na rynku od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów. Dzięki nowej owocowej linii Almette Fruit konsumenci jeszcze bardziej odczują przyjemność jedzenia serków puszystych i zainspirują się do jedzenia ich nie tylko na kanapce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

Zakończyła się kolejna edycja ogólnopolskiej loterii Almette pod hasłem „Dom z Natury po raz wtóry”. Główną nagrodę, czyli nowy, w pełni wyposażony drewniany dom całoroczny usytuowany w sercu Tatr, wygrała pani Zofia z Krakowa. 

X