Jesteś tutaj

Kampania soków Hortex

W tegorocznej kampanii soków pod hasłem „Hortex. Od Matki Natury.” przedstawiane są okazje, w których konsumowane są soki - codzienne sytuacje.

Jej główną bohaterką jest oczywiście Matka Natura, która przybywa zawsze wtedy, gdy czegoś nam brakuje i przynosi pomoc prosto z natury.

Kampania rozpoczyna się 24 września.  Przygotowano trzy spoty, które emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Kampania będzie również wsparta kampanią w internecie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Hortex od lat rozwija interaktywny serwis WyspaLeona.pl, stworzony dla najmłodszych z myślą o dobrej zabawie połączonej z nauką. Gry edukacyjne dostępne w serwisie przeniosą każdego malucha w wirtualny świat, w którym króluje bohater Leon.

Badania wykazują, że Polacy jedzą pełnowartościowe śniadania tylko w weekendy. Odpowiedzią marki Tymbark na ten problem jest projekt „Środa to mała sobota” przygotowany w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku”.

X