Jesteś tutaj

Kampania zielonych herbat Big-Active

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Herbaty zielone marki Big-Active łączą w sobie najwyższej jakości składniki, nieoczywiste połączenia smakowe i różnorodność. W ofercie marki znajdują się bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak.

Zielona herbata kojarzona jest przede wszystkim z chwilami relaksu – w takich momentach spożywamy ją najczęściej. Jednak herbata ta idealnie sprawdzi się również w innych okolicznościach. Celem najnowszej kampanii marki Big-Active jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im nie tylko w czasie wytchnienia, ale w najróżniejszych sytuacjach w ciągu całego dnia. Spot pokazuje więc dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy smakowity produkt.

Kategoria: 

Podobne artykuły

17 lutego br. rusza ogólnopolski konkurs dla sklepów detalicznych „Czas na Jogobudowanie”. Konkurs potrwa do 13 kwietnia br. Patronem akcji jest „Poradnik Handlowca”.

Słodka Rywalizacja - program o wypiekach, który śledzi się z wypiekami na twarzy. Członkowie jednej rodziny pod bacznym okiem scenarzystki serialu „Przepis na życie" - Agnieszki Pilaszewskiej będą piec ciasta, które w kolejnych odcinkach ocenią eksperci. Sponsorem programu jest nowa kostka Kasia Ekstra Maślany Smak, z którą każdy wypiek jest udany! Premiera programu już 22 marca o godz. 12.35

X