Jesteś tutaj

Kampania zielonych herbat Big-Active

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Herbaty zielone marki Big-Active łączą w sobie najwyższej jakości składniki, nieoczywiste połączenia smakowe i różnorodność. W ofercie marki znajdują się bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak.

Zielona herbata kojarzona jest przede wszystkim z chwilami relaksu – w takich momentach spożywamy ją najczęściej. Jednak herbata ta idealnie sprawdzi się również w innych okolicznościach. Celem najnowszej kampanii marki Big-Active jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im nie tylko w czasie wytchnienia, ale w najróżniejszych sytuacjach w ciągu całego dnia. Spot pokazuje więc dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy smakowity produkt.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.

Colian z okazji Wielkanocy przygotował specjalną ofertę słodyczy obfitującą w wysoko rotujące wyroby popularnych marek. Propozycję tworzą produkty w szacie świątecznej takie jak: figurki świąteczne z nadzieniem karmelowym; puszka w kształcie jaja z Galaretkami Wiosennymi w czekoladzie; bombonierki z cukierkami czekoladowymi: Torciki Mix i Mieszanka Teatralna oraz bomboniery Czekoladowe Tajemnice i nowość Czekoladki z Klasą Toffino. Firma oferuje również klasyczne wersje słodkości marek: Goplana, Solidarność, Jeżyki i Familijne.

X

Przeczytaj również