Jesteś tutaj

Kampania zielonych herbat Big-Active

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Herbaty zielone marki Big-Active łączą w sobie najwyższej jakości składniki, nieoczywiste połączenia smakowe i różnorodność. W ofercie marki znajdują się bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak.

Zielona herbata kojarzona jest przede wszystkim z chwilami relaksu – w takich momentach spożywamy ją najczęściej. Jednak herbata ta idealnie sprawdzi się również w innych okolicznościach. Celem najnowszej kampanii marki Big-Active jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im nie tylko w czasie wytchnienia, ale w najróżniejszych sytuacjach w ciągu całego dnia. Spot pokazuje więc dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy smakowity produkt.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.

We wrześniu startuje kampania wspierająca kategorię herbat zielonych marki Big-Active. W ramach kampanii spot reklamowy herbat, pod hasłem „Dopełnienie dobrych chwil”, emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych, jak również w Internecie i w wybranych kinach w całej Polsce. W ramach kampanii zaplanowano także działania PR i promocję kategorii w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku.

X

Przeczytaj również