Jesteś tutaj

Komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera Razem Fajniej.

Od 13go września br. rusza ponownie silna kampania reklamowa deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera pod hasłem Razem Fajniej. Kampania została doskonale odebrana przez konsumentów, ponieważ w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób pokazuje jak w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej.

Jesienią komunikować będziemy nasze nowe opakowania deserów Słodka Chwila, które wraz z ulepszonymi recepturami kaszek, ryżów i budyniów są już dostępne w sprzedaży.

Komunikacja telewizyjna uzupełniona jest o silne wsparcie w Internecie: display, reklama video, media społecznościowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 mkw powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.

Korzenny zapach unoszący się w domu to zapowiedź nadchodzących świąt. W tym szczególnym czasie warto sięgnąć po propozycje Dr. Oetkera – Pierniczki oraz Chatkę z piernika. 

X

Przeczytaj również